Шановні споживачі!
На жаль, вимушені Вам повідомити, що ПрАТ “Харківенергозбут” (далі - Товариство) прийняло рішення про розірвання договору з автором та розробником мобільного додатку “Харенерго”.
Приводом для прийняття такого рішення стала велика кількість скарг від споживачів на некоректну роботу додатку “Харенерго”, а також впровадження розробником неузгоджених з Товариством нововведень: реклами, платної підписки, оплати інших послуг, тощо.
Для проведення оплат без комісії радимо вам сплачувати у терміналах самообслуговування City24 . З картою розташування терміналів City24 можна ознайомитись за посиланням: https://city24.ua/map .
Також можна сплатити через системи електронних платежів наших банків-партнерів:
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Приватбанк ( https://next.privat24.ua/.../%7B%22companyID%22...,... , https://next.privat24.ua/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Ощадбанк ( https://www.oschadbank.ua/payments#online , https://online.oschadbank.ua/wb/ );
- сайт, особистий кабінет або мобільний додаток Easy Pay
( https://easypay.ua/.../utility/harkov/kharkivenerhozbut-fam, https://easypay.ua/ua/profile/ );
- сайт або відділення АТ “Укрпошта”( https://www.ukrposhta.ua/ua/oplata-onlain ).
Передати покази лічильника оператору системи розподілу АТ “Харківобленерго”, як завжди, можна:
- через особистий кабінет споживача на сайті АТ “Харківобленерго”;
- безпосередньо на сайті АТ “Харківобленерго”: https://www.oblenergo.kharkov.ua/uk/pokaz ;
- за телефонами кол-центру АТ “Харківобленерго”: 050-05-40-413, 067-23-40-413, 063-05-40-413, 0-800-508-413, 057-34-24-413.
Або за допомогою кол-центру Товариства за номерами: 067-728-24-28, 073-728-24-28, 095-728-24-28, 0800-200-413, 057-341-39-99.
Ми намагаємось бути кращими для вас, тому зараз працюємо над розробкою нового зручного мобільного додатку без реклами та проблем.
Дякуємо за розуміння!
Циркунівські Вісті