A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Циркунівська громада
Харківська область, Харківський район

Головне управління пенсійного фонду Ураїни в Харківській області

Дата: 22.07.2021 15:51
Кількість переглядів: 83

Відділ обслуговування громадян № 18 (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області повідомляє:

 

У Законі “Про державний бюджет України на 2021 рік” від 15.12.2020 N 1082-IX встановлено розміри прожиткового мінімуму для різних груп населення. Зокрема, з 1 липня 2021 року збільшено розмір прожиткового мінімуму для осіб, що втратили працездатність, із 1769,00 до 1854,00 .

У звязку зі зростанням прожиткового мінімуму органи Пенсійного фонду України перерахували пенсійні виплати.

Передусім пенсіонерам, які мають повний страховий стаж збільшено розмір мінімальної пенсії за віком. А непрацюючим пенсіонерам, які мають значну тривалість страхового стажу і в яких пенсії більші за мінімальні, перераховано доплату за понаднормативний стаж, який визначається у відсотках від розміру прожиткового мінімуму.

Перерахунку підлягали також і мінімальні пенсійні виплати:

  • Для осіб, що одержують пенсію в мінімальному розмірі, виплати становитимуть 1854,00 грн. (1 ПМ).

  • Мінімальна пенсійна виплата шахтарям (3 ПМ).

  • Учасникам бойових дій (165% ПМ) та особам з інвалідністю внаслідок війни (360%, 525% або 650% ПМ залежно від групи інвалідності) і ліквідаторам з інвалідністю внаслідок аварії на ЧАЄС (225%, 255%, 285% ПМ залежно від групи інвалідності).

Окрім того, із 1 липня перерахували :

  • Пенсій за особливі заслуги перед України (20-40% ПМ).

  • Мінімальні розміри пенсій особам з інвалідністю, стосовно яких встановлено причиновий зв’язок інвалідності із Чорнобильською катастрофою, та особам з

інвалідністю із числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС (100-180% ПМ залежно від групи інвалідності).

  • Підвищення учасникам бойових дій (25% ПМ) та особам з інвалідністю внаслідок війни (30%,40%, 50% ПМ залежно від групи інвалідності).

  • Підвищення учасникам війни (15-20% ПМ).

  • Підвищення членам сімей ветеранів війни (10%, 25% ПМ).

  • Підвищення жертвам нацистських переслідувань та членам їхніх сімей (10%, 15%, 25%, 30%, 40%, 50% ПМ залежно від їхнього статусу) .

  • Розмір максимальної пенсійної виплати (10 ПМ).

  • Державна соціальна допомога на догляд особам з інвалідністю внаслідок війни (15-100% ПМ),

Зросте також розмір надбавки донорам. Варто знати, що відповідно до Закону України “Про донорство крові та її компонентів” його визначають як 10% від прожиткового мінімуму на одну особу в розрахнку на місяць. Із 1 липня ця сума становить 229,40 грн.

Розміри підвищення пенсій із 1 липня 2021 року кожному пенсіонерові визначаються індивідуально й залежно від того, яку складову пенсійної виплати перераховуватимуть (мінімальний розмір пенсії за віком, доплату за понаднормативний стаж, підвищення, надбавки чи мінімальну пенсійну виплату).

Водночас з 1 липня отримувачам пенсій, які призначено згідно із Законом України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” за зверненнями, що надійшли по 31 грудня 2020 року, і які не перераховували із січня по липень 2021 року включно у зв’язку із збільшенням прожиткового мінімуму чи мінімальної заробітної плати та не індексували на коефіцієнт 1,11 встановлюється доплата до пенсії в розмірі 100 грн.

Перерахунок виплат здійснено автоматично. Перераховані пенсії виплачують пенсіонерам визначеної дати починаючи з 4 липня .

 

ОНЛАЙН ПОСЛУГИ :

АВТОМАТИЧНЕ ПРИЗНАЧЕННЯ ПЕНСІЙ .

Пенсійний фонд України запровадив механізм автоматичного, тобто без звернення особи, призначення пенсій за віком. Відповідний сервіс доступний на Вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду.

Готуємо документи :

Особливістю новації є те, що пенсію буде призначено без особистого звернення до територіального органу Пенсійного фонду на підставі поданих у зверненні документів. У особистому кабінеті застрахована особа заповнює та подає документ Анкета – заява на автоматичне призначення пенсії , що працює наразі в тестовому режимі. Деякі поля заповнюються автоматично, за даними особи, наявними на порталі, деяку інформацію потрібно додати в ручному режимі. Разом з Анкетою подають файли сканованих документів, що підтверджують набутий трудовий стаж та ідентифікують особу . Файли документів треба прикріпити у відповідному розділі, кожен розділ містить перелік необхідних документів.

Відомості про трудову діяльність працівників можуть подавати через Вебпортал ПФУ страхувальник – роботодавець або ж особисто працівник. Це зазначено в постанові Кабінету Міністрів України № 1084

«Про запровадження обліку трудової діяльності працівника, фізичної особи – підприємця, фізичної особи, яка забезпечує себе роботою самостійно, в електронній формі».

Інформація про трудову діяльність подається через Вебпортал ПФУ у вигляді скан-копій передбачених законодавством документів з обовязковим накладенням страхувальником або працівником кваліфікованого електронного підпису.

Щоб запустити облік трудової діяльності, працівник має надати згоду на обробку данних, передбачених Порядком № 1084, в електронній формі.

Якщо такі повноваження він делегує роботодавцю (страхувальнику), то згоду має бути оформлено у вигляді окремого документа. До затвердження форми такої згоди Пенсійним фондом її укладають у довільній формі. Сканована копія цієї згоди є невід’ємною складовою

 

 

 

відомостей, котрі подав страхувальник. Якщо відомості про трудову діяльність людина подає особисто, то скан-копія згоди не потрібна.

Електронні копії сторінок трудової книжки і документів про стаж, визначені в Порядку підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України

від 12.08.1993 № 637, а також згоди працівника про надання дозволу на обробку його персональних даних виготовляються шляхом їх сканування в кольоровому форматі.

Скановані копії виготовляються з оригіналів трудової книжки та документів про стаж, мають містити всі сторінки трудової книжки в хронологічному порядку та поля відповідних документів, бути придатними для прийняття їх змісту. Рекомендовано роздільна здатність при скануванні – 300 dpi. Формат зображення має бути jpg або pdf, розмір кожного файлу не має перевищувати 1 Мб.

УВАГА! Скан-копії повинні бути чіткими. Тобто мають добре читатися назва документа, його серійний номер (за наявності), дата видачі, прізвище, імя та по-батькові власника, печатки, підписи тощо. Незаповнені сторінки трудової книжки (вкладки) сканувати не потрібно.

Сканувати можна :

  • або окремо кожну сторінку трудової книжки й зберегти їх у форматі jpg,

  • або відразу всі сторінки трудової кижки й сформувати один (загальний) файл у форматі pdf.

Надсилаємо відомості до Фонду :

1. Увійдіть на портал електронних послуг ПФУ і в правому верхньому куті натисніть поле «Вхід».

2. Виберіть спосіб входу Із списку АЦСК виберіть свого надавача послуг ЕЦП (у якому ви отримали електронний підпис). Вкажіть шлях до вашого ключа ЕЦП та введіть свій пароль до нього. Для входу в особистий кабінет залишиться натистути зелену кнопку «Увійти з ЕЦП».

3. У розділі «Комунікації з ПФУ » знайдіть сервіс “Надання скан-копій трудової книжки”. Перед внесенням скан-копій система видає коротку інструкцію. Натиснувши кнопку «Продовжити» ви перейдете до рорзділу завантаження.

4. Додайте :

- скан-копії трудової книжки. Натисніть кнопку «Додати файл» і виберіть заздалегідь підготовлені скан-копії трудової книжки;

- скановану копію згоди на обробку персональних даних працівника. Готово? Натискайте «Відправити до ПФУ», і копію трудової книжки буде передано до Пенсійного фонду.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь